1. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
Wij staan altijd voor u klaar om te helpen bij een bestelling of bij vragen. U kunt contact met ons opnemen via e-mail info@skoeq.nl of per telefoon 013-8898158.

2. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres?
In de bestelprocedure kunt u kiezen voor een ander afleveradres. Uw bestelling zal dan zonder factuur op dit adres worden afgeleverd. Daarnaast kunt u ook kiezen voor de service van PostNL Checkout waarmee u een afwijkend bezorgadres en bezorgtijdstip kunt opgeven.

3. Is het ook mogelijk om de producten op te halen, te ruilen en/of te bekijken?
Ja hoor, neem hiervoor wel even contact met ons op. We kunnen dan eventueel de producten uit ons magazijn halen. 

4. Een product is uitverkocht, kan ik het toch bestellen?
Mail gerust om te vragen naar de mogelijkheden. Het is goed mogelijk dat we het product kunnen bestellen of al besteld hebben en u een reservering kunt plaatsen.

5. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen.
Neem u dan contact met ons op, omschrijf uw bestelling en wij gaan dan na of de bestelling wel is binnengekomen.

6. Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook bestellen?
Bestellingen kunnen vanuit de gehele wereld besteld en verzonden worden. Woont u buiten Nederland of Belgie, neem dan even contact met ons op voor de juiste verzendkosten.

7. Welke kosten zijn er verbonden aan de inpakservice?
Aan deze service zijn geen kosten verbonden! Mocht u van deze service gebruik willen maken, vermeld dit dan bij het kopje ‘opmerkingen’ in de bestelprocedure.

Staat uw vraag er niet in? Stuurt u dan gerust een mailtje naar info@skoeq.nl en u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.

© 2012 - 2017 SKOEQ - De Mannen Webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel